Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FORSENDELSE/RETUR

 

FRAKT:

Vi bruker Posten/Bring som vår faste speditør og fast frakt for alle pakker er 99,-

Bestiller du flere varer og størrelsen totalt blir for stor må det ofte sendes i to kolli. Vi dekker da naturligvis kostnaden for den andre kollien og du vil motta to sporingsnummer sammen med din ordrebekreftelse.

Når du bestiller varer hos oss mottar du en ordrebekreftelse med angrerettsskjema og et sporingsnummer. Sporingsnummeret kan du bruke til å spore pakken din på posten.no fra den er sendt hos oss til den ankommer ditt postkontor. Du skal få SMS, mail eller hentelapp fra postkontoret ditt og om du mot formodning ikke mottar dette innen rimelig tid kan du ta med sporingsnummeret til ditt postkontor og de finner pakken din der. 

Vi ønsker å sende pakkene så fort som overhodet mulig og senest i løpet av 1-3 virkedager. Vi benytter oss delvis av eksternt lager og det kan noen ganger tilkomme ekstra leveransetid, du vil da motta beskjed om dette. Vi pakker ikke ordrer i helgene og varer bestilt etter kl 12 på fredager blir ikke pakket og sendt før på mandagen.

Bestiller du store varer som Møbler vil disse bli fakturert 250,- pr kolli og levert direkte hjem til deg av Schenker. Det er viktig at du svarer på SMS eller TLF da Schenker kontakter deg i god tid for å avtale levering. Varene kan kun leveres til den adressen du oppgir ved bestilling og kan ikke endres etter at varene er sendt fra oss. Schenker leverer varene til døren og kan ikke være behjelpelige med ytterligere transport som for eksempel bæring opp trappeoppganger etc.

 

RETUR:

Om du av en eller annen grunn ikke ønsker å beholde varen din har du din fulle rett til å returnere denne innen 14 dager. Du må da benytte deg av angrerettskjemaet som medfølger ordrebekreftelsen og du må veldig gjerne sende oss en mail med informasjon om at returen er på vei. Da vil vi kunne håndtere den raskere. Varene må returneres i sin originale emballasje så langt dette er mulig og de kan ikke ha blitt testet eller brukt på noen som helst måte utover det som er vanlig for å avgjøre om produktet tilsvarer dine forventninger. 

Benytt deg av vedlagte returblanket når du sender returen. Vi anbefaler ikke å sende pakken på annen måte ettersom den da ikke vil være forsikret og du står ansvarlig om den blir borte i postgangen. 

Ved mottatt retur sjekker vi varene og krediterer hele beløpet du har betalt minus frakt. Returfrakt blir belastet deg som kunde. Dette gjelder selvfølgelig ikke ved reklamasjoner, vennligs les lenger ned for informasjon om reklamasjonshåndtering.

Om du ikke henter varen din på posten innen fristen på 14 dager vil den bli sendt i retur til oss. Når vi mottar denne krediterer vi varenes verdi minus frakt og et gebyr på 250,- Dette fordi vi automatisk blir ilagt returfrakt av Posten og har unødvendige utgifter knyttet til returhåndteringen. Det er ditt ansvar som kjøper å hente ut varen innen den fristen som er satt og returfrister er automatisk styrt av posten.

 

REKLAMASJON: 

Vi gjør det vi kan for å kvalitetssikre alle varer før de sendes og vi pakker alltid varene forsvarlig etter posten sine standarder. Om du mot formodning mottar en pakke som er skadet under frakt eller har mangler må du ta kontakt med oss via mail så fort som mulig på post@heimshop.no. Benytt ordrenummeret i SUBJECT linjen og legg alltid ved bilder av feilene. Da vil vi kunne håndtere reklamasjonene mye raskere. 

Vi søker alltid å erstatte ødelagt produkt, men ved tilfeller hvor dette ikke er mulig eller ikke ønskelig krediteres hele kjøpsbeløpet inkludert frakt. Det kan forekomme at du må sende ødelagt produkt tilbake til oss, da dekker vi selvsakt kostnadene.

Om pakken din er tydelig ødelagt som følge av postgangen og produktene er ødelagt på grunn av dette, må du dokumentere skader på ytterkartong ved å ta bilder av den. Dette må sendes oss sammen med informasjon om skadene så fort som mulig. Dette er veldig viktig ettersom det er bevis vi må ha for å få erstatning av Posten.